El Teixu realiza pal Conceyu de Llanera una colección de trece mapas cola toponimia oficial

EL MATERIAL CARTOGRÁFICO QUIER FACILITAR LA LOCALIZACIÓN DE LOS TOPÓNIMOS NA ALMINISTRACIÓN, PERO VA TAR ACCESIBLE PA TOL PÚBLICO

El Teixu, Rede pal Estudiu y Defensa de la Llingua Asturllionesa vien d’elaborar, por encargu de la Conceyalía de Dinamización Social y Comunitaria de Llanera, la colección “Cartografía toponímica del Conceyu de Llanera”, col obxectivo de resolver les dudes xeneraes poles listes toponímiques non xeorreferenciaes y facilitar la utilización correcta de los nomes oficiales de los llugares del conceyu.

Isabel Fernández Álvarez, conceyala en funciones de Dinamización Social y Comunitaria, aseguró que “con esti trabayu d’El Teixu yá nun hai torga nenguna pa usar la toponimia oficial en tudu tipo de publicaciones; non solo institucionales, sinón a tolos niveles, porque estos recursos tán dende yá disponibles pa tola xente que-yos quiera dar uso”. Otra manera,  Fernando Álvarez-Balbuena García, responsable de la recoyida toponímica de Llanera y unu de los autores de la colección, dixo qu’esti mapa “ofrez una imaxe del territoriu de Llanera dende dientro y dende baxo, fiel a la llingua del pueblu que xeneró esta toponimia, felizmente oficial dende hai añu y mediu”.

La colección “Cartografía toponímica del Conceyu de Llanera” consta de trece mapas de niveles distintos que recueyin les más de 400 entidaes de población reconocíes pola alministración nel decreto d’oficialización toponímica d’aviento del 2021. Dos d’ellos representin el conceyu de Llanera enteru, unu colos límites de les parroquies y otru colos núcleos de población que figurin con código propiu en nomenclátor d’entidaes de población d’Asturies. Los once restantes tán dedicaos unu a cada parroquia, y representin tolos topónimos oficiales asociaos a puntos. Al llau de cada mapa reproduzse un extracto de la tabla publicada en BOPA cola toponimia oficial.

La Conceyalía de Dinamización Social y Comunitaria de Llanera encargó a El Teixu la realización d’estos mapas pa facilitar el trabayu de l’alministración, ayudando a localizar los más de 300 topónimos que nun figurabin nos nomenclátores anteriores, asina como a resolver posibles dudes sobre la situación de los que yá tabin recoyíos. Con too y con esto, na lliña de trabayu d’El Teixu de socialización de la toponimia tradicional, el material ta disponible dende hoi na sección de publicaciones d’esta páxina, de manera que pueda ser accesible de manera gratuita pa toles persones interesaes. La realización d’esta colección cartográfica contó col financiamientu del Conceyu de Llanera a través de la Conceyalía de Dinamización Social y Comunitaria y del Serviciu de Normalización Llingüística, así como de la Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu del Principao d’Asturies.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Comments are closed.